Herkese merhabaa :)
Eğer beni tiktokta da desteklemek isterseniz hesabım : @bookswithemir
Bu kitap o kadar ama O KADAR iyiydi ki!!
Okurken her kelimesi beni daha fazla bölümüme bağladı ve bölüme olan merakımı körükledi.
Kesinlikle her psikoloji öğrencisinin okuması gerektiğine inanıyorum ki psikoloji öğrencisi olmayıp alana çok ilgili olup basit dil kullanıp yine de detaylı anlatım arıyorum diyen herkesin okuması için önereceğim bir kitap oldu.
Her sayfasında bir şeyler çizdim her sayfasını katladım izler bıraktım o kadar güzel bilgilendirici bir kitaptı ki...
Normalde bölümde yeterince bilgi öğreniyorum diye yalnızca kurgu eserler okuyordum ama bu kitaptan sonra artık kurgu dışına özellikle de bölümüme uygun kitaplara ağırlık verecektim... Çünkü uzun sürse bile o kadar keyif aldığım bir okuma oldu ki...