·382 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2016 00:00 Lisedeyken çok fazla fantastik ve bilim kurgu okuyorum diye edebiyat öğretmenim zorla annemle anlaşıp tehdit ederek okutmuştu. Çok sıkıcı gelmişti bitirememiştim ve internetten özetini bulup onu anlatmıştım. Normalde bir seriyi 1 günde bitirebiliyorken bunun 100 sayfasını 1 ayda falan okumuştum. O ay bana eziyet gibi geçmişti edebiyat öğretmenim sayesinde. Hala kitabın adını duyunca tüylerim ürperiyor okuduğum en sıkıcı kitaptı. Şuan bir daha okumak istiyorum ama cesaret edemiyorum. Belki ikinci el alıp başlarım.. seneye falan