Bu yaz okuduğum kitaplar arasında açık ara en iyisiydi diyebilirim. Her sayfa su gibi aktı. Ah Jacintha yaşadıkların yüzünden içim acıdı. Kitabın sonundaki minik hediyen tüm okuyucu arkadaşlar gibi hepimizin içini bir nebze de olsa ferahlattı. Umarım mutlu olursun. Bu arada Ruth Ware de oldukça hassas bir yazarmış. Onu öğrendim. Teşekkürler Ruth Ware