Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
· Gerçekten muazzam bir kurgu.
Piyesin ana karakterinin yazdığı piyesi aynen yaşaması çok ilginç geldi.
Bir adam yaratmak istedi farkında olmadan kendini yarattı .Yarattığı adama bir kader çizdi ,farkında olmadan kendi kaderini çizdi.Kitabın sön cümlesi çok etkileyici:Ne yapayım anne kestiniz bahçedeki incir ağacını.
Üstad döktürmuş.....