Sadece mümin gençlerin değil, orta yaştaki insanların bile alıp hayatında en az 1 kere okuması gerektiğini düşünüyorum. Varımızı, yoğumuzu Allah için feda etmeye hazır olmamız gerektiğini, ömür sermayesini çok iyi değerlendirmemiz gerektiğini ve bu yolda Hz.Ebubekir veya Hz.Ömer gibi bir çok sahabiye benzememizin bizim elimizde olduğunu vurgular. Beni çok etkiledi, hele ki bazen öyle bir söz söylüyor ki tüyleriniz diken diken oluyor ve “Allah’ım ben ne yapıyorum?” sorusunu sorduyor Arşın Gölgesindeki Genç . İddia ediyorum ki kalpleri kibirli olmayanların hayatında yön değiştirmesine vesile olabilecek bir eser. Allah sana uzun ömürler versin Nurettin Yıldız hocam.