emel

@emel720
9/10
·248 syf.··
2018 4. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2018 10:30
Birbirlerinin ruhlarına ve bedenlerine işlenmiş bir aşkın,tutkunun romanı. Hikaye enfes detaylarla kurgulanmış.Tatlı bir hüzün ve derinlik var. Sanırım ben çok dogru bir zamanda okudum. Filmi de kitapla aynı eksende ve sıcaklıkda.
Adınla Çağır BeniAndré Aciman · Sel Yayınları · 20244,338 okunma
·
75 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.