·33 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2025 23:17 Bu sayıya kadar, büyük bir Hollywood filmi gibi yapılandırılmış olmasının ne kadar önemli olduğunu fark etmemiştim. Büyük, düzgün bir şekilde toparlanıyor ve insanı ağlatacak kadar acıklı. Basit bir hikâye, aslında bir fabl. Postmodern bir duyarlılıkla harmanlanmış, modern bir Grimm Masalı. Hem çarpıcı hem de rahatsız edici, ama en önemlisi: dokunaklı; nazik. Yine de birçok fablın aksine, çoğu insanın bundan etkileneceğini düşünüyorum. Çizimler o kadar iyi ve olaylar dizisi o kadar iyi hesaplanmış ki, sonrasında kimsenin duygusal bir deneyim yaşamayacağına inanmak zor.