·352 syf.····Okunma: 16 Mart 2018 01:54 Kitap ablasını kaybeden bir kız kardeşin yaşadıklarını anlatıyor. Bu kaybedişin ardından hocanın ödev olarak verdiği ölü birine mektup yazma işini sevip sürdürmeye başlıyor. Genelde farklı ölümlere sahip ünlü kişilere mektuplar yazarak bana hem kitap içinde önerdiği şarkılarla çok güzel şarkılar kattı hemde farklı hayatlara sahip ünlüler hakkında bilgi kattı. Fakat kitapta olay neredeyse hiç yok. Çok sakin ilerlediği için beni biraz sıktı. Kitap akış olarak iyi ama bana bazı hisleri aktarma konusunda pek beğenmedim.