Açıkçası pek beğenmedim… ama bunun nedeni serinin diğer kitaplarının dehset iyi olması! Da Vinci Şifresi serideki en sevdiğim kitap olabilir bence başlayabilirsin ağır geleceğini sanmıyorumm, dili normal bence puntosu vs de güzel sadece fazla bilgi içerikli ama hikayeye harmanlamayı başaran bir yazarın elinden çıktığını fark ediyorsun okurken🫶🏻 bittiğinde bir çok şey öğrenmiş ve (bence) harika bir kitap bitirmiş olacaksın!! Seriyi sonuna kadar öneririm ilk üç kitabı gerçekten çok güzel, bu da kötü değil ama diğerlerinde olan enerjiyi alamadım şimdilik💗