Kitapta o kadar çok duygu vardı ki! Fransız devrimini
anlatması da çok ilginçti. O dönem insanların hayatlarını nasıl etkilediğini görmek beni düşündürdü.
Bazen karakterlerin yaşadıkları günümüzde de yaşadığımız şeylere benziyor gibi geldi Özellikle seçimler ve fedakarlıklar...
kitap bana insanlığın karmaşıklığını ve fedakarlığın önemini hatırlattı