Puan vermedi·328 syf.····Okunma: 19 Ağustos 2025 00:00 Sakin, huzurlu ve erdemlerle dolu bir hikaye. İnsanın içini ısıtan türden diyebileceğimiz aile hikayesi.İçinde yüzünüzü gülümseten, sıcacık duyguların, dostluğun ve iyiliğin olduğu çokça güzel duygular var. İnsan için sevgiden, iyilikten, aile olmaktan ve iyi bir insan olmaktan daha kıymetli bir şey yok diyorsunuz kitap boyunca. Maddi şeylerin önemsiz olduğu ve manevi şeylerin daha kıymetli olduğu yönünde bir algı oluşuyor. Severek okudum bu sıcacık bir aile hikayesini,sizlere de tavsiye ederim. Çok basit bir dili var kolayca akıp giden bir kitap..