·84 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ağustos 2025 17:55 S.Sezai'nin ilk okuduğum eseri.
Kısa hikayelerden oluşan güzel bir eserdi.
Kendisinin savunduğu gibi bir şeyi etkili bir şekilde anlatınca kısa bir hikaye bile önemli ve tesirli etkiler meydana getirebiliyor okurda.
Önereceğim bir eser.
Sevgiyle ve kitapla kalın.