·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2016 21:30 Bazı kitaplar vardır ki tekrar tekrar okutabilir kendini. Paulo'nun kitaplarına büyük ilgi duyuyorum ve sanırım bu kitap şu ana kadar okuduğum kitaplar içinde beni en çok kendine bağlayanlar arasında. Alıntıları yazmaya kalksam sanıyorum ki kitabın her bölümünden paylaşmak isteyeceğim bir şey bulurum. İnsana güzel bir ders veren ve düşündüren, bir yandan da bitirince boşluğa düşüren bir yapısı var. Daha sonra kendisini tekrar okumak üzere kitaplığımın en üst raflarında duruyor. Bu kadar övdükten sonra en beğendiğim, favori kitabım olduğunu söylemeye gerek yok sanıyorum.
Daha fazla da diyecek bir şey yok. Anlatmaya kalkınca anlatamıyorum ama herkese de tavsiye ediyorum. Zira bazı kitaplar anlatamayacağınız yalnızca okuyanın anlayabileceği türdedir.