Tadında bırakaydı iyiydi ;)
6/10
·424 syf.··
2025 19. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 18 Ağustos 2025 23:10
Öncelikle yazarın okuduğum ilk kitabı “Dublörün Dilemması” oldu. Menteş’in yazı ve mizah üslubunu gayet beğendim ayrıca çok akıllıca kurgulanmış bir eserdi. Ancak Korkma Ben Varım’da, her şey yine yerlerine oturacak derken aslında her şey çok karıştı kitabı okurken. Yine de keyif alarak okuduğumu söyleyebilirim. Keşke tadında bıraksaymış demeden de geçemedim. Bazen zorlamamak lazım diye düşünüyorum… Yazarın oluşturduğu karakterler ve karakterlerin iç dünyasını yansıtması gayet başarılı. Olay örgüsünde biraz karmaşa yaşanıyor, karmaşa geçiyor derken işin içine bir de fazladan kelime oyunu giriyor. Çok önemli felsefi cümlelerin içinde bulunduğu roman, minibüs arkası yazıların eklenmesiyle seyrini değiştiriyor. Ciddiye almalı mıyım kitabı almamalı mıyım diyorsunuz okurken. Tabii ki de bu yine size bağlı yazarın bunu pek dert ettiğini düşünmüyorum. Ancak yine de bir ritmi ve bir roman prensibi olmalı diye düşünüyorum. Bir kurallar bütünü yoksa ya da çok aşılıyorsa kurallar, o eser roman olmaktan çıkıyor bambaşka bir şeye dönüşüyor. Yine de okuduğuma pişman değilim. Ancak Murat Menteş’in bendeki favori romanı “Dublörün Dilemma’sı” Korkma Ben Varım Murat Menteş
Korkma Ben VarımMurat Menteş · İletişim Yayınları · 20199,7bin okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.