Bir kadın olarak aşırı derecede sıkılarak bitsin diye okudum. Olay yok bence aynı cümleler evirip çevrilip söylenmiş. Kadınların yaşadığı ülke anlatılırken bile metinde bazı yerler hiç hoşuma gitmedi. Annelik çocuk doğurma falan filan. Konudan sürekli koptum, belki bir olay örgüsü olsa merakla okurdum. Aşşırı sıkıldım kitabın ne anlatmak istediğini de anlamadım. Kadınlar Ülkesi