Her psikoloji kitabı gibi içinde bir parça yaşam felsefesi barındırıyor hocam. Kitabın büyük bir kısmı yazarın toplama kampında geçirdiği günlerden anıları ve insanın neler yapabileceği konusuyla ilgili. Küçük bir kısmı da bugünler sonucunda yazarın oluşturduğu yeni terapi biçimi konusuyla ilgili. Yani bir diğer deyişle yazar psikolojiyle ilgili savunduğu fikirleri kendi tecrübeleri üzerinden temellendirmiş, kitabı yazmakta temel motivasyon bu gibi.
Konu böyleyken biraz üsluba değinelim dili akıcı ve oldukça anlaşılır ama Yahudilerin her fırsatta film ve kitaplarla kendi propagandalarını yapmaları biraz can sıkıyor artık. Sizin de sürekli karşınıza çıkıyorsa ve merak ediyorsanız okuyun gitsin 🙂