·545 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2025 01:07 Hep şarkılarda duyuyordum ve kendi kendime bi karar aldım bu dinlediğim şarkılarda kalmamalı diye ve kitabı alıp okudum. Gerçekten çok beğendim. Kimisi büyüdün hala masal kitabı mı okuyorsun? der belki onlara şunu söylemek istiyorum: her insanın ruhunun bi yanı çocuk kalır ve o çocuk yanımızı da arada mutlu etmeliyiz. İyi ki okudum tavsiye ederim mutlaka okuyun kitapla kalın.