Barkerın dünyasında gri bölge yok. Saf kötülük ve hudutsuz vahşet var. Birer şaheser olmasalar da öykülerini daha çok seviyorum ben. Daha keskin, edebi anlamda daha doyurucu. Ama ne beklediğinize bağlı tabi 😅 Dokudünya ben de okuyacağım, lisede okudum ama hiç hatırlamıyorum. Hellraiser daha çok aklımda. Filmi, bilgisayar oyunu, çizgi romanları derken bayağı zaman harcamıştım Barkerla çocuklukta. King kadar kalıcı olmamış.