Kitabı dün gece bitirdim.. Bakın benim ağlayabileceğim kitap sayısı gerçekten çok az. Ama ben bu kitaba gecenin köründe kendimi tuvalete kapatıp hüngür hüngür ağladım. Gümüş Yürek 1 yorumunda dediğim gibi bir kitap size bir şey hissettirebiliyorsa güzel bir kitaptır. Bakın bu gerçekten mükemmel ötesi bir kitap. Kesinlikle okuma listenize ekleyin derim. (tekrardan:) Yani kısacası KESİNLİKLE OKUYUN MÜKEMMEL HARİKULADE BİR KİTAP!!!!
D. N. Archeron
2. Not: Damla abla tekrardan bunu görüyor musun bilmiyorum ama yine söylüyorum sana gelen kötü ve ahlaksız yorumlara lütfen aldırma biz okurların fellowship hep yanındayızz <3