Puan vermedi·224 syf.··
2018 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Mart 2018 18:08
İsim verme işi okuyucuya bırakılmış olsa 'Fesleğen 2' ismini verirdim sanırım. Yazar güzel şeyler anlatmak istemiş ama acemi bi çevirmenin çeviri romanı gibi olmuş, yarım yamalak. Güzel güzel anlatmaya başladığı yerde yazar da ne anlatmak istediğini unutup başka alemlere dalmış sanki. Kitabı beğenme konusuna gelince diyor ya Orhan Veli Kızılcık şiirinde "İlk yemişini bu sene verdi, Kızılcık, Üç tane; Bir daha seneye beş tane verir; Ömür çok, Bekleriz; Ne çıkar? ilahi kızılcık...
Edebiyat
Eyvallah 1Hikmet Anıl Öztekin · Hayy Kitap · 201712,4bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.