Puan vermedi·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mart 2018 19:07 Şu bildiğimiz ''evrene mesaj gönderin,hayat çok güzel olacak'' tarzı kişisel gelişim zırvalıklarıyla alakası olmayan bir kitap.Size ''harika bir hayat" vadetmiyor ama hayatınızı her şeye rağmen nasıl harika hale getirebileceğiniz konusunda güzel fikirler sunuyor.Hayat zor bir yerdir,inişleri çıkışları vardır ve hep olacaktır ,ya siz bunlarla nasıl mücadele edeceksiniz ? İşte bu realistlik benim hoşuma gitti açıkçası.Bu yüzden kitabı sevdim.Her okurun da kendine göre çıkarımları olacağını düşünüyorum.