Puan vermedi·180 syf.··
2025 6. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 22 Ağustos 2025 23:17
Kitap ve yazarın üslubundan mıdır bilmem, kitabın yarıda kalması hoşuma gitmedi. Anlıyorum, Japonya'da bir gecede olup bitenleri, kitaba da ismini veren "karanlık" ve sonrasını anlatıyor kitap. Ama Eri uyandı mı, Meri Çin'e gitti mi? Çalgıcı arkadaşla ilişkileri ilerledi mi? Öteki darpçı sapık ne oldu? Fahişe Çinli kıza ne yaptılar? Bunları bilmek isterdim. Ben hikayelerin tamamlanması taraftarıyım çünkü. Kitap 6/10 düzeyinde kaldı benim için. Ayrıca biçem konusunda da ikna olup olmamak arasında kaldım. Kitap filmleştirildi mi bilmiyorum ama soundtrack konusunda zorlanmazlar zira kitapta hiç geçmiyorsa 15 şarkı ismi geçiyor.
Karanlıktan SonraHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20175,1bin okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.