9/10
·139 syf.··
2018 14. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2018 00:10
Tanrı iyi mi kötü mü ? Acaba tanrı var mı? Bu sorulara Jose Saramogaca cevap buluyorsunuz. Ee tanrıya inanıp inanmamak da size kalıyor. Havva her şeyin başı ve sorumlusu diyorsunuz,sonra düşününce kim olsa o elmayı yerdi diyorsunuz. Sonra 'Tanrı haram olan bir seyi neden yaratıyor' diye düşünüyorsunuz. Kısacası bu kitapta José Saramago okuyucuyu derin düşüncelere sürüklüyor. Muhteşem bir kitap kesinlikle okunmalı!!
Edebiyat
KabilJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201814,3bin okunma
·
6 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Melike Çevik
Gönderi Sahibi
Her insanın kendine sorması gereken sorular bunlar gayet normal Kitapyaran Bey
bazen bende bu sorulari soruyorum kendime.