10/10
·129 syf.··
2025 49. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ağustos 2025 02:50
Hepimizin kalbinde bir Osman vardır, adı farklıdır belki ama bıraktığı iz hep aynıdır. Selamlar efendim, alıntılarımla hepinizi boğduğum bu güzel eserin sonuna geldim :) Ayrılığın hüznüyle başlayan, okurken yarım kalmışlığın acısını iliklerinize kadar hissettiren, aynı zamanda inceden tebessüm ettiren muhteşem bir kitaptı, daha uzun olmasını isterdim. Her satırda kalp kırıklığını duyuyor , severken ayrılığın vermiş olduğu acının ağırlığı altında eziliyorsun. Bu zorlu süreçte yaşadıklarını en yalın, samimi duygularla aktarırken, aldığı hasarlara rağmen, güçlü bir şekilde ayağa kalkan güçlü bir kadının hikayesine şahit oluyoruz. Unutmak mümkün olmasa da, kabullenmenin iyileştirici gücünü inkar edemeyiz. Birçok insan sevdiği halde ayrılmak zorunda kaldı, içine düştüğü boşluktan kurtulmak için , farklı şeylere yöneldi, olmadı saçlarını kestirdi, boyattı, tatile çıktı.... Ama ne yaptıysa o yangını söndürmeye yetmedi , ta ki kabullenip zamana bırakana kadar, sonra geçmese de hafifledi denir. Her veda bir son olsa da bu kitap aslında yeni bir hayata daha güçlü başlangıcın güzel bir örneği. Okuyan herkesin hayatından bir kesit bulacağı hüzünlü bir hikaye. "Bu hikaye senden uzun Osman. Çünkü seninle bitmedi, ben devam ettim."
Bu Hikâye Senden Uzun OsmanAylin Balboa · İletişim Yayıncılık · 202213,8bin okunma
··
1.192 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Emeğine sağlık berfom incelemen alıntılardan daha güzel ben alıntıların çoğunu okumadım biliyor musun🥰📚🤪🫣
Berfin
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim Gülomm, beğenmene çok sevindim🙆‍♀️🥰 Niye okumadın heyecanı kaçar diye mii😅🤭
Berfin
Gönderi Sahibi
Seni sevmek, kendimden geçmek değil, kendime geri dönmekti.
Berfin
Gönderi Sahibi
Bir şeyi sevmek için ona çok bakmak gerekmez. Hissedersin.
Samimi, öz ve akıcı yorumunuz için teşekkür ediyorum. 😊
Berfin
Gönderi Sahibi
Vakit ayırıp okuduğunuz için ben teşekkür ederim 🙏😊
Berfin
Gönderi Sahibi
İyiyim dedim ama, o sırada içimden biri öldü.