Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 02 Mart 2018 23:43 Kitap sanki bir matruşka ! Hasan Ali Toptaşın’ın okuduğum ilk kitabı gölgesizler oldu. Beynim allak bullak oldu sanki kim nerede ne yapıyor ne oluyor diye sorarak okudukça okudum kitabı ..oradan oraya sürüklendim durdum adeta. Çoğu zaman ne olduğunu anlamadım çözemedim okuduğum sayfalar havada kaldı ama bunlara rağmende esrarengiz bir tadı vardı bu kitabın. Okudukça kaybolsanda bırakmak istemediğin bir his beliriyordu. Gerçektende gölgesizler adını tam anlamıyla karşılıyordu. Birden bire kaybolmalar sonra tekrar ortaya çıkmalar, ani ölümler, kaçışlar .... ve Nuri bileği Ceylan filmlerinde ki gibi bir köy, sanki insan Yok gibi soğuk..