Puan vermedi·180 syf.····Okunma: 18 Mart 2018 16:54 Haruki Murakami' nin okuduğum ikinci kitabı ve kesinlikle çok güzeldi. Gizemli, merak uyandırıcı bir kitap. Karakterler, mekanlar çok güzel tasvirlenmiş. Yazar belli bir sona bağlamayıp hikayeyi size bırakıyor bu da daha güzel olmasını sağlıyor.