·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ağustos 2025 11:32 Hakan Günday'ın farklı bir tarzı var. Kinyas ve Kayra'dan sonra okuduğum ikinci kitabı bu yazarın. Her iki kitapta da karakterlerin yer yer abartıldığını düşünmüş, fazla marjinal bulmuştum. "Bu kadarı da olmaz ya" demiştim. Ama kitapların farklı bir çekiciliği var. Betimleme ve metafor konusunda çok başarılı yazar. Yeraltı edebiyatının ülkemizdeki nadir temsilcilerinden. Dolayısıyla biraz sert bir dili var ve düşüncelerini aktarmaktan çekinmiyor. Akıcı da bir kitap. Olaylara dahil olduğunuzda akıp gidiyor.