Puan vermedi·232 syf.····Okunma: 28 Ağustos 2025 18:30 Kitap iki bölüm halinde sunulmuş ilk bölümde bağımlı, narsist gibi kişilik bozukluklarına sahip kimselerin ilişki içerisinde nasıl davranacağına dair bilgiler verilmiş ikinci bölümde ise ilişki içerisinde ben ve biz olmak adlı başlıklara yer verilmiş. İkinci bölümü her ne kadar keyif alarak okusam da birinci bölümü bu şekilde okuyamadım.. Çünkü total okura seslenen psikoloji temalı kitaplarda kişilerin kendisiyle ve başkasıyla yaşadığı problemleri patolojiler üzerinden anlatmak psikopatoloji hakkında bilgisi olmayan okurlar için uygun olmadığını düşünüyorum.. Buradan hareketle okurlar etrafındaki insanlara yanlış etiketlemelerde bulunabilir. Bu etiketlemeler de daha talihsiz sonuçlar doğurabilir. Tıpkı günümüzdeki herkesin partnerini narsist olmakla suçlamasını örnek verebiliriz..
Yine de eseri okurların kendisiyle, ilişkisiyle ilgili farkındalıklarını arttıracağı ve çift terapisi ile ilgili kazanımlar elde edeceği güzel bir eser olarak değerlendiriyorum.
Sevgili meslektaşım yolunuz açık olsun, nice eserlerde buluşmak dileğiyle...