Kitap gerçekten muhteşemdi! Sonunu hiç böyle beklemezdim açıkçası çok şaşırtıcı ve merak uyandırıcı. Tarık Tufan ’ın kitaplarını daha öncede okumuştum kalemine bayıldığım ve hayran olduğum bir yazar kendisi. (Kalemine sağlık) Bu kitabı da fazlasıyla duymuştum çok öneren olmuştu bi türlü okuyamamıştım sürekli erteledim ama demek vakti bu zamanmış. Tüm okurlara kesinlikle öneririm çok tatlı, zevkli bir okumaydı.