HMMMMM simdi anlatma sekli vs asiri guzeldi abarti vardi konustugumuz gibi o yuzden 7 verdim adam da mal yani cidden sinir bozucu kadin daha da mal neyse ama güzeldi 😅
kendimi onu hatirlatmamaya zorluyorum ama kitabin cok cumlesi bana sadece onu hatirlatiyor
rahatsiz olmuyorum uzulmuyorum da sadece onu cok dusunmenin biraz yanlis oldugunu dusunuyorum cunku artik o benim olamaz