Müthiş bir gerilim aksiyon... Joona Linna artık seni sevmeye başladım. Olayları çözmek için ne kadar çabaladığını anladım. Saga Bauer sen de yamanmışsın hani. Diğer kitaplarda ayrılmaz bir ikili olduğunuzu okuruz inşallah. Lars Kepler çifti bu kitap muhteşemdi. Okurken sayfaları heyecanla çevirdim. Ama sonu yok mu!!! Bizi soru işaretleriyle ortada bırakıverdiniz. Çok güzel bir okumaydı. Birinci ve ikinci kitaptan sıkılıp bırakmayın. Devam edin derim. Kitaplarla kalın dostlar.
Kum AdamLars Kepler · Doğan Kitap · 2019152 okunma