·206 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2025 02:09 Stephen King'in okuduğum ilk romanı. İlk romanı olması sebebiyle çok büyük bir beklentiyle okumadım ama bu kadar tahmin edilebilir ve heyecansız olabileceğini de düşünmemiştim. Tüm hayatı boyunca başta dini takıntıları olan annesi olmak üzere herkes tarafından dışlanmış, aşağılanmış ve telekinetik güçleri olan bir kızın en sonunda herkesten aldığı intikamı okuyoruz. İlk sayfalarda dahi sonunu görebildiğimiz bir olay örgüsü vardı ve herhangi bir gizem barındırmıyordu. Yazarın ilk kitabı oluşu sebebiyle tolere edebiliyorum. Yine de ince ve bir çırpıda okunabilecek, vakit geçirmelik güzel sayılabilecek bir kitap.