7/10
·384 syf.··
2025 28. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2025 03:29
Kitabı gerçekten beğendim, anlatımı çok güzel. Dili ağır değil akıcı ama basit de değil. Okurken basit, öylesine bir kitap okuyormuş gibi hissettirmiyor. Gerçekten güzel bir konu güzel bir anlatımla sunulmuş bizlere. Ben realizm kadınıyım, distopik ütopik kitap okumam sevmem dedikten sonra bu kitabı bu kadar sevip benimsemem kitabın gerçeğe çok yakın olmasından kaynaklanıyor. Ebelik öğrencisi olarak stajda buradaki olaylara benzer o kadar çok hayat gördük ki kitap distopik diyemiyorum maalesef. Bu yüzden okurken bir sürü aile geçti aklımdan. Olayların anlatımı kitapta o kadar içine çekiyor ki ben okurken çalışmasaydım kesinlikle çok daha kısa sürede bitecek bir kitaptı. Çünkü okurken içine çekiyor, gerektiği yerde yargılamasını gerektiği yerde ayrıntısını güzel vermiş dengeyi korumuş. Okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum.
Edebiyat
Damızlık Kızın ÖyküsüMargaret Atwood · Doğan Kitap · 201914,7bin okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.