Yazarın kalemi çok akıcı ve kesinlikle macerayı dorukta tutmayı biliyor. Her bölüm sonu merakım perçinleniyor ve her bölümü elim ağzımda okuyorum. Kitaptaki olaylar çoğu şeyin planlı olduğunu gösteriyor ve bu bir kez daha yazarın hayal gücüne hayranlık duymamı sağladı.
Spoiler. Newt Labirent: Alev Deneyleri'nde çok arka plandaydı ve bu kitapta biraz daha öne çıkacağını ummuştum fakat sonu hüsrandı. Tahminimce yazar ana karakterin önüne geçmesini engellemek için böyle bir yöntem buldu, ve ben topal kalma hikayesine pek inanmadım. Kitapta resmen en aklı başındaki kişinin böyle bir şey yapacağını düşünmüyorum. Brenda ve Jorge fena bir u dönüşü yaptılar ve gerçekten şaşırtıcıydı. Nedense hâlâ Brenda'ya karşı bir önyargım var. Kitapta Thomas'ın yaptığı saçma hamlelere ve devamlı yakalanmalarına veya savaş tam bitmişken yeniden silahlı insanların gelmelerine ben isyan ettim açıkçası. Kitap her şeye rağmen çok güzeldi, devamını en kısa zamanda okumak istiyorum. Okuyacak olanlara keyifli okumalar...