·55 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2025 16:09 Derinlikli ve üzerine düşünülesi cümleler, sayfalar dolu bir kitap olduğu için yavaş yavaş ve sindirerek okudum. Çeşitli konularda bir ermişin bakış açılarını okuyoruz ve çoğu sayfada zihnimizin derinlerinde yeni kapılar açılıyor. Bazen çok farklı hislere kapılıyorsunuz ve bu satırları yazanın sıradan bir insan olmadığına kanaat getiriyorsunuz.
Veda kısmında hikmetten bayılmışım:) Önceki sayfalarda da yer yer baş gösteren bir sıkıcı hikmetlilik vardı, akıcı bir kapanış olmadı ama genel olarak, okuduğum için asla pişman olmadığım bir kitap oldu.