·207 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2025 00:00 Bu kitaba kaçıncı kez başladım bilmiyorum. Buna ve devam eden diğer 2 kitabına daha... Ama asla sonuncu kitaba kadar okuyamadım. Yıllar önce tüm seriyi hevesle aldığım ama aynı sene kpssye başladığım ve ders çalışmaya başladığımda okuduğum kitapların bende vicdan azabı yaratması sınav bitip yazın biraz dinlenme ve kitaba başlama bazen 1 bazen 2 en fazla da 3. Kitaba kadar okumayı başardığım ama sonucunda tekrar kpssye başlamamla son bulan süreç... Bu sene hepsinin bitirmeyi planlıyorum.
Kitapla ilgili kısma gelirsek klasik bir çocuk kitabı diyebilirim. Yıllarca filmini izlememek için direndim önce okumak istedim hangisi daha güzeldir şuan emin değilim. Genel anlamda çocuk kitapları okumayı sevdiğim için ortalama bir seri başlangıç kitabı olarak yorumlayabilirim ancak bunda üstte bahsettiğim kitaba 100. Kez başlamam da etkili olabilir bu nedenle asıl hislerim sanırım 3. Kitaptan sonra ortaya çıkar.