8/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Kitap çok sürükleyiciydi, severek okudum.Fakat ben muallakta kalan sonları hiç sevmem bundada öyleydi. “Ustam ve Ben “kitabında da öyleydi. Yani kurgu iyiydi sonu hariç
Edebiyat
Havva'nın Üç KızıElif Şafak · Doğan Kitap · 201619,1bin okunma
·
3 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Edebiyatın Serdar Ortacı diyorlar Elif Şafak için. Hiç okuma fırsatım olmadı çok önyargılı yaklaşıyorum kitaplarına. Aşk kitabını çift renkli basmasından kalma bir önyargı bu sanırım.
Psidan
Gönderi Sahibi
Aslında tam da o kitap ile başlamıştım Elif ŞAFAK okumaya umarım sizde okursunuz