Kitap çok sürükleyiciydi, severek okudum.Fakat ben muallakta kalan sonları hiç sevmem bundada öyleydi. “Ustam ve Ben “kitabında da öyleydi. Yani kurgu iyiydi sonu hariç
Edebiyatın Serdar Ortacı diyorlar Elif Şafak için. Hiç okuma fırsatım olmadı çok önyargılı yaklaşıyorum kitaplarına. Aşk kitabını çift renkli basmasından kalma bir önyargı bu sanırım.