Kitap keyifli, okunası bir kitap. Bana göre bazı eksikleri var, çeviriden kaynaklı olabilir. Bölüm sonları birden sonuca bağlanıyor ve ne olduğunu anlamıyorsunuz. Eksik bir şeyler olduğunu hissediyorsunuz.
En çok etkilediğim yeri başkahramanın doktor oğlunun ailesinin geçimi için içine düştüğü durum. Her erkek böyle değil midir? Ailesinin geçimi için uğraşır ve çok mutluymuş gibi yapar.
Kitabı okurken Güney Koredeki ekonomik durumdan da haberdar oluyoruz. Ülkenin durumu kötü diye yorumladım ben.