Yaşamak
Akıcı, basit dili nedeniyle kolay okunan, merak uyandıran bir kitap.
Bu kadar fazla üzüntü içermesi kötü yanı. Bitse de kurtulsam artık dedim son 30 sayfada..
Bir de yazarın sürekli kullandığı bir kalıp beni rahatsız etti. ".. olacağını kim bilebilirdi ki, nereden bilebilirdim ki..." gibi başlayan cümleler ve sonrasında gerçekleşen felaketler..