Akıcı ve düşündürücü
8/10
·60 syf.··
2025 3. kitabı
Stefan Zweig’ın okuduğum ilk kitabıydı ve gerçekten beğendim. Kitap belli bir cinsel yönelime sahip olan bir doktorun hikayesini anlatıyor ve bunu yaparken insan doğasının ilkel içgüdülerinin kişiyi nasıl etkilediğini ele alıyor. Benim yorumuma göre bu doktor okuyucu olarak biziz. Biz eğer kendimizi amok koşucusu gibi delirtecek birşey bulabilirsek işte o zaman kendi kontrolümüzü yitirmiş oluruz, bir başka deyişle biz artık biz olmayız.
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.