İş bankasının modern klasikler dizisi versiyonunu okudum. Kitap gayet akıcı ve anlaşılır bir dilde anlatılıyor. Kitap hem yetişkinlere hem de çocuklara uygun olmakla birlikte, iki kesimin kitaptan anlayacağı şeyler arasında büyük bir fark olacağına inanıyorum. Hayata ve çocukların bakış açısına dair verilen mesajlar her zaman kabak gibi açık olmasada üstüne biraz kafa yorulunca, yazarın bunları neden yazdığını anlıyorsunuz. Özetle kitap, herhangi bir çocuk kitabının biraz ötesine gidip okuyucuya değerli mesajlar vermeyi hedefliyor. Puanım 7/10.