·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2018 18:25 Hayatın baş kahramanları kadınların bence dünyadaki en değerli varlık olan kadınların bir hiçliğe,hasrete, yokluğa,acımasızlığa,sefalete,haksızlığa,zorbalığa sürüklenmesini anlatan bir kitap. Tüm bunlara rağmen göğüs geren iki dost kahraman kadın.Okunası bir hikaye...