"Eğer Tanrı daha güçlü ve kötü şeytandan daha kudretliyse niye Tanrı şeytanı öldürmüyor?" "Şöyle de sorabilirsin, O'na karşı gelip kötü şeyler yaptığımızda Tanrı seni ya da beni niye öldürmüyor? Tövbe edip bağışlanalım diye esirgiyor bizi."
Alıntı
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.