8/10
·157 syf.··
Beğendi
·
2025 19. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 04 Eylül 2025 00:45
Shakespeare'in okuduğum eserlerini şöyle sıralayabilirim şimdilik: 1. Bir Yaz Gecesi Rüyası 2. Othello 3. Hamlet 4. Romeo ve Juliet Othello bence çok akıcıydı, sıkılmadan merakla okudum. Kitaptaki karakter özellikleri çok güzel yansıtılmıştı bence. IAGO – Hayatımda onun kadar manipülatif, kurnaz bir karakter görmedim, okumadım. Sinirlerimi bozdu resmen, bir de kendini iyi biriymiş gibi lanse etmesi yok mu... OTHELLO – Bence Iago ne kadar manipülatif bir karaktere sahip olsa da, o da dünden razıymış “sevdiği kadın” hakkında yalan yanlış düşünmeye. Hiç beklemezdim. EMILIA – Kitaptaki favori karakterim. Başlarda ufaktan anlamıştım zaten kocası gibi biri olmadığına. Sondaki cesaretine hayran kaldım. Söylemek istediklerini söyledi bari. Ölmesine üzüldüm sadece. DESDEMONA – Bu kızın sevmekten başka ne suçu vardı? Yine de savaşçı bir ruha sahip olduğunu belli ettiği sahnelerin daha fazla olmasını isterdim. Söyleyeceklerim bu kadar, kısaca kitabı beğendim,okumaya değer.
OthelloWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202426,8bin okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.