Irmak

@wensy
Benim Roman Empire
9/10
·624 syf.··
2025 47. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2025 00:00
Son sayfalarına doğru o kadar ağladım ki... Hem bitiyor diye hem yasanan bir takım olaylar yüzünden derken gözyaşlarım sel oldu adeta. Bitince 1 saate tamamladım ağlama seansını, özel bir seri. Kargalar Meclisi'nin ilk kitabıyla love-hate ilişkim vardı. Bunun nedeni benim 1.5 yıllık bir rs ardından 2 kısa kitap okuyup bir anda 500 sayfa kitaba baslayınca rs'den cıkacağımı düsünmemdendi . Ha ilk kitap aktı mı bayaa aktı hatta 8 vermiştim sonra 9 çektim ama world buildingi cok zor anlamistim ve aklımda canlandırması cok zordu.Ayriyeten love-hate iliskimin mihenk taşı da "aldığı bu kadar hype'ı hak etti mi?" olmuştu. O vakitler bilmiyordu ama şuan bunun cevabı yıldızlı bir evet. Yani öyle ciddi bir nefret gütmüyordum ama güzelmiş bu raddesinde kalmıştı sadece. Bu kitaba bir de dizinin ilk sezonunu izleyip ilk kitaptaki çoğu öğeyi oturttuktan sonra basladim. Ve 10/10 verim, 10/10('a yakın) puan. (Konudan bahsetmeyeceğim) O kadar sevdim ki başından sonuna dek, anlatamam hani. Heyecan ve maceranın son sürat devam ettiği sırada karakterlerin geçmişlerinin de yavaş yavaş aydınlatılmasıyla kitaba daha derinden bağlandım, asla elimden bırakamadım. Öte yandan family trope teması yine harikaydı. Özellikle Wesper, saf aşıklar ya Kalbimi alın sizin olsun. Tabii hepsinin yeri kesinlikle çok ayrı, her biri insanın derinliklerine dokunan türden, o yüzden hepsine kalbimi hediye ediyorum. 9.5/10 - Belki sonra 10'a da çekerim ama şuanlık 10 çok hak ediyor mu emin değilim, ek olarak yoğun duygular altında olduğumdan biraz soru işaretli bırakıyorum puan kısmını. Özetle, ilk kitabın çok daha üst seviyesindeydi. Her karakter, her detay özen doluydu. Olay örgüsü, mantık hatalarından arındırılmış ince bir yazıma sahipti. —Kargalar Meclisi serisi, 7'den 70'e herkesin okuyup kendinden bir parça bulabileceği, derin izlere kapı açan bir kitap. Bir gün olur da hafızamı kaybedersem bilin ki hiç üzülmem hemen alıp Kargalar Meclisini tekrar okurum o derece. ...Çok özleyeceğim 2.evimi. :')
Edebiyat
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Martı yayınları · 20253,262 okunma
·
149 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Cok kalbimi kırdı sonları.. Böyle olmali miydi gerçekten diye durup durup düşünüyorum sürekli 💔
Irmak
Gönderi Sahibi
(byraya ugrayan biri olursa tüm bu yanıt sekmesi spoiler iceriylr arkdslr) sena gercektrn tamamen random bir tip matthias gibi bir adami öldürdü, garipti.MATTHİAD??? Ve nina ile de çok iyi gidiyordu iliskileri ne güzel.. Açık ara en iyi yansıtılan ve karakteristik olarak çok olumlu gelismeler gösteren ama sonda güzel fake atan bir iliskiydi. (Kaz ve inej de en iyisi denilebilir ama onlar biraz daha belli etmeden seviyorlsrdu onlar farklı) Nina'nın o feryatlar, o hüznü çok acı vericiydi kalbime 10 bjcak sapladı resmen.