Puan vermedi·416 syf.··
2025 24. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2025 10:46
Kitabı gerçekten zor sindirdim. Hatta hâlâ sindiremiyorum... İlk kitabında bu kadar imkânsızlıklara karşılık fevkalâde mutlu biter sanmıştım ama çok fena yanıldım ve içimde çok büyük bir burukluk oluştu. Ateşi Yakalamak'ta sadece Çeyrek Asır Oyunları'nda haraçların galipler havuzundan seçilmesi ve arenanın saat şeklinde olması hoşuma gitmişti. Ve Katniss'in aptal yerine konulduğunu düşünmüştüm. Şimdi ise Katniss'in ölmesinin isabet olacağını düşünüyorum. Yazarı kitabın başından sonuna kadar hatta tüm seri boyunca Katniss'in duygularını, düşüncelerini tam hissettirdiği için tebrik ediyorum. Katniss kafayı yerken, çok yoğun duygularla yaşadığı psikolojik sıkıntı bana hissettirildi ve aynı umutsuzluğun içine düştüm diyebilirim. Spoiler. Kitabın başları umut verici bir şekilde başlamıştı fakat sonradan ipler koptu. Katniss güçlü bir piyondu, bunu biliyordu ve piyonluktan kurtulduğu sıradaki haraketleri tamamen fiyaskoydu. Başkan Snow'u içimizin yağlarını eritecek şekilde öldürmesi yolundaki girişiminde boşu boşuna Tim 451'in ve özellikle Finnick'in ölümüne sebep oldu. Tam işe yarar bir şey yapmak için başkanın malikânesinin önüne geldi dediğim sırada bombalara yakalandı ve çoğu kez olduğu gibi yine gözünü hastanede açtı. Kitapta en üzüldüğüm şey en sevdiğim karakter Prim'in ölmesi oldu ve sindirmem uzun sürdü. Bence ölmesine kesinlikle gerek yoktu, sadece dramı arttırmak içindi... Katniss'in Başkan Coin'i öldürmesi çok hoşuma gitti ama ondan sonra ülke sanki kaosa sürüklenmeyecekmiş gibi öylece yaşaması çok sinir bozucuydu. Ben halka bir açıklama yapmasını isterdim açıkçası. Nedense Gale'a biraz üzüldüm. Onun dışında kitap gayet sürükleyiciydi ama dediğim gibi bende bir burukluk bıraktı.
Alaycı KuşSuzanne Collins · Pegasus Yayınları · 201522,7bin okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.