Puan vermedi·320 syf.·
118 günde okudu
·
2025 17. kitabı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma
·
2.714 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nermin Yıldırım’ın en sevdiğim kitabı diyebilirim 🙏🏼 Unutma Beni Apartmanını da tavsiye ederim 😇
Adına kanmayın,öyle bir dokunuyor ki,etkisinden kurtulamadım,özellikle Adaletin yaşanan olayları günlük gibi tuuttuğu defterini okudukça insanlığımı sorguladım