Puan vermedi·136 syf.··Beğendi
· Herkese Merhaba <3
Bugün Mahir Ünsal Eriş’le tanışma kitabım olan Sarıyaz ile geldim. <3
Konusundan kısaca bahsetmem gerekirse;
Kitap 8 ayrı hikayeden oluşuyor. Bu hikayelerin tek ortak noktası şehri kaplayan sarı bir toz bulutu ve ardından gelen deprem…
Her hikayede başka bir eve konuk oluyor ve o insanların hayatlarında kısa bir yolculuk yapıyoruz ta ki depremle umutları ve hayalleri yıkılana kadar.
Her hikaye içinizde bir burukluk ve boğazınızda bir düğüm bırakarak sonlanıyor..
Bazı hikayeler birbiriyle bağıntılıydı bu benim çok hoşuma gitti.. Genel olarak beğenerek okuduğum bir kitap oldu. Yazarın dili çok çok etkileyiciydi. Henüz tanışmadıysanız Sarıyaz’ı kesinlikle tavsiye ederim.
Tekrardan belirtmek isterim ki hikayelerin ortak noktası deprem!!! Lütfen bunu dikkate alarak başlayın!!! Travması olanları biraz sarsabilir…
OKUYUN OKUTUN
Kitapla Kalın
Sevgiler <3