Daha önce Platonun başka kitaplarını da okumuştum ancak Sokrates'in soru sorarak tartışma yöntemini en iyi bu kitaptan gördüm. Ve eklemem gerek sadece Sokratesin değil, herkesin konuşma tarzı ve şakalaşmaları çok zarifti (bazılarının düşüncelerine katılmasam bile). Sık sık tartışmaya katılıp kendi fikirlerimi söylemek ve sorular sormak istedim. Okurken çok zevk aldığım bir kitap oldu.