·232 syf.····Okunma: 01 Eylül 2025 00:00 Roman, güçlü bir fikirden beslenmesine rağmen fazlasıyla durağan ilerliyor ve bir süre sonra sıkıcı hale geliyor. Tekdüze atmosfer ve kahramanın içsel çelişkileri sürekli tekrar ediyor, fakat bir sonuca bağlanmıyor. Zamanın akışı ve “boşa bekleyiş” teması okurda anlamsızlık hissi uyandırıyor. Olay örgüsünde neredeyse hiçbir gelişme yaşanmıyor; siz de Drago gibi sürekli bir beklenti içine giriyorsunuz: “Ha şimdi bir şey olacak” diye düşünüyorsunuz ama olmuyor. Son bölümdeki dramatik etki güçlü olsa da, oraya ulaşana kadar sabır isteyen ve çoğu okur için sıkıcı sayılabilecek bir kitaptı.